Thuiszorg Zorgcentrum Huize Rosa

Wijkverpleging

Rosa de Limastraat 10 6543 JG Nijmegen
Deze locatie is onderdeel van Stichting Zorgcentrum Huize Rosa

Waardering van Thuiszorg Zorgcentrum Huize Rosa - Nijmegen op 22 augustus 2019 Interview

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

De verzorgenden zijn allemaal lief en aardig. Ik word vriendelijk begroet en geholpen. Ze komen elke dag om te helpen met douchen en de kousen aantrekken. Dat gaat allemaal op een rustige en vriendelijke manier. De verzorgenden wisselen dagelijks, maar dat moet ook wel. Ik krijg soms wel dezelfde. Ze vragen altijd hoe het met mij gaat en ze geven mij advies. Als ik zeg dat ik ergens last van heb, dan reageren ze daarop en ze noteren het. Als ze later weer naar mij toe komen, dan komen ze daarop terug en vragen hoe het met mij gaat. Ik ben heel erg dankbaar voor de zorg die ik krijg. Ik ben tevreden over hoe ze het doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Zorgcentrum Huize Rosa? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.