Thuiszorg Zorgcentrum Huize Rosa

Wijkverpleging

uit 104 waarderingen

Informatie over

Waardering van Thuiszorg Zorgcentrum Huize Rosa - Nijmegen op 25 november 2022 Geverifieerd

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Ik heb maar heel weinig zorg nodig, maar ik ben tevreden over de dames van Rosa. Wel krijg ik heel vaak andere zorgverleners. Soms vind ik dat lastig, want aan de vaste ben ik gewend. Met de oudere medewerkers heb ik geen problemen, maar sommige jongere collega's zouden wat hartelijker kunnen zijn. Zo zouden ze voor het weggaan nog even een vriendelijk woordje kunnen zeggen. De ZZP'ers vind ik ook niet altijd geschikt. Na de zorg zijn die meteen weer weg. Op mijn verzoek komen de zorgverleners na 9 uur, maar een enkeling komt soms toch eerder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Zorgcentrum Huize Rosa? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.