Vierstroom Zorg Thuis, Wijkteam Nieuwerkerk aan den IJssel Zuidplas

Wijkverpleging

uit 31 waarderingen

Waardering van Vierstroom Zorg Thuis, Wijkteam Nieuwerkerk aan den IJssel Zuidplas - Nieuwerkerk aan den IJssel op 8 april 2022

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

MS

De zorgverlening van dit team is vanuit het oogpunt van mijn man zeer goed geweest. Zorgverleners waren professioneel, sociaal en zeer deskundig en geduldig.

Reactie van/namens Wijkverpleging Vierstroom Zorg Thuis, Wijkteam Nieuwerkerk aan den IJssel Zuidplas - Nieuwerkerk aan den IJssel

Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat u tevreden bent over de zorg die wij hebben verleend aan uw man. Het is fijn dat u onze zorg als professioneel en deskundig hebt ervaren, daardoor kunnen we op een goede manier zorg verlenen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vierstroom Zorg Thuis, Wijkteam Nieuwerkerk aan den IJssel Zuidplas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.