Santé Partners Thuiszorg (Vitras), Wijkteam Amerongen - Overberg

Wijkverpleging

Allemanswaard 11 3958 KA Amerongen
Deze locatie is onderdeel van Santé Partners

88 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
20 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tervrede hoe me moeder geholpen wordt. Als ik iets heb kan ik altijd bellen en wordt keurig netjes te woord gestaan. Krijg dan ook altijd een antwoordt op mijn veaag en er wordt naar een...

22 juli 2021 - Geplaatst door de redactie

Zoal hierboven al vermeld ben ik tevreden , op tijd , aandacht , meedenken etc voor gebruik van Steunkous, die ik door spierreuma zelf moeilijk kon aandoen

Reactie van/namens Wijkverpleging Santé Partners Thuiszorg (Vitras), Wijkteam Amerongen - Overberg - Amerongen

Bedankt voor uw mooie waardering. Fijn dat u aangeeft dat er aandacht is voor de persoon. Dat vinden we heel belangrijk.
8.8
13 juli 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik had gelukkig maar weinig zorg nodig. De wekelijkse aandacht deed me goed. Daarnaast is de wondpleister verwijderd en beoordeeld door Vitras. Dat vond ik prettig. Dit was mijn eerste ervaring, zeer...

Hartelijk dank voor uw mooie waardering! Heel fijn om te horen dat u de zorg als prettig heeft ervaren.
9.9
3 juli 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer kundig en goed personeel vriendelijk en kundig

Hartelijk dank voor deze prachtige waardering!
18 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Op dit moment ben ik zeer tevreden!

9.9
16 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

door een ongeval was ik plotseling gehandicapt. Ik ben heel erg blij en geholpen door de dames van Vitras met hun hulp is mijn genezingsproces bespoedigd.

8.8
15 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

zeer tevreden .alles netjes verzorgd

1 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben tevreden omdat het aardige mensen zijn en erg behulpzaam en de tijd voor je nemen

1 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

De dames van de thuiszorg zijn zeer bevlogen met het werk voor de zieke/ oudere mensen . Zij voeten hun werk zeer goed en bewaam uit .

8.3
29 april 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tervreden. Ook als je vragen heb kan ik altijd bellen. Er wordt altijd goed naar je geluisterd. Mijn moeder wordt echt goed geholpen door alle medewerkers.

8.6

Bedankt voor uw mooie waardering!
7.3

Bedankt voor uw mooie waardering!
7.7
30 november 2020 - Geplaatst door de redactie

De zorg is goed en betrouwbaar en zeer kundig hele vriendelijke medewerkers

8.9
17 november 2020 - Geplaatst door de redactie

ik ben zeer tevreden over de geleverde zorg.

12 november 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over deze thuiszorg. Me moeder wordt zeer goed geholpen. En als ik wat wil weten kan ik bellen en wordt keurig netjes te woordt gestaan. Complimenten.

8.2
29 mei 2020 - Geplaatst door de redactie

Goede zorg gehad met wassen, douchen en aankleden. Ik heb tijdelijke zorg gehad na een polsoperatie en ben blij dat ik het nu weer zelf kan.

8.6
23 mei 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden hoe mijn moeder geholpen wordt. Ook zij is zeer tevreden en iedereen die komt zijn heel vriendelijk. Ook ben ik de mantelzorger ( dochter) en als ik vragen heb is er een goede...

8.4