Vitras Thuiszorg, Wijkteam Bunnik Dorp

Wijkverpleging

Burgemeester van de Weijerstraat 26 3981 EJ Bunnik
Deze locatie is onderdeel van Vitras zorg, welzijn en comfortdiensten

Waardering van Vitras Thuiszorg, Wijkteam Bunnik Dorp - Bunnik op 20 oktober 2020

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Botbreuken

Ik brak door een val mijn bovenarm, tegelijk kreeg mijn man een oproep voor een rughernia operatie. Zijn operatie was niet uit te stellen. Ik had hulp nodig bij het wassen en aankleden. Op ons telefonisch verzoek om hulp reageerde de Vitras medewerker direct. Binnen twee dagen kregen we een intake en stonden wij ingedeeld zodat ik tegelijk na de operatie van mijn man de voor mijzelf gevraagde zorg had. De zorgmedewerksters kwamen 's morgens op een redelijke tijd, zelfs vroeg in verband met een controlebezoek aan het ziekenhuis. Met alle tips en trucs van de zorgmedewerster kon ik na twee weken weer bijna alles zelf. Professioneel en snel geregeld, alle lof !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitras Thuiszorg, Wijkteam Bunnik Dorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.