Wijkverpleging Markenheem- Bronckhorst

Wijkverpleging

uit 91 waarderingen

Waardering van Wijkverpleging Markenheem- Bronckhorst - Doetinchem op 8 oktober 2021

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Longaandoeningen

Ik vul dit in namens mijn ouders die 6 jaar liefdevol en op het laatst zeer intensief zijn verzorgd door Wijkverpleging Hengelo. Wij hebben als gezin van dichtbij meegemaakt hoe betrokken en deskundig de verzorgers de verpleging voor onze ouders met aandacht en zorg op zich namen. Zeker op het laatst, toen mijn vader stervende was, werd direct opgeschaald naar meer zorg en werden er meer bezoeken ingepland. Het menselijke aspect bleef, ondanks de werkdruk, altijd de boventoon voeren. Dankzij hen kon mijn vader tot het laatst in zijn appartement blijven wonen.

Reactie van/namens Wijkverpleging Wijkverpleging Markenheem- Bronckhorst - Doetinchem

Hartelijk dank voor uw mooie compliment, dat wordt nu nog meer gewaardeerd dan anders. We zullen het delen met de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wijkverpleging Markenheem- Bronckhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.