Wijkverpleging Markenheem- Bronckhorst

Wijkverpleging

uit 91 waarderingen

110 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.

Kan beter: Geen klachten. Gaat goed: De belangstelling

15 april 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: dat zou ik niet weten. Gaat goed: over alles zeer tevreden

Reactie van/namens Wijkverpleging Wijkverpleging Markenheem- Bronckhorst - Doetinchem

Veel dank voor uw mooie compliment. We zullen uw reactie delen met de medewerkers in de wijkteams.
15 april 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Prima zo. Gaat goed: Op alle medewerkers zorg en de hele tijd gaat het goed met U?

8.3
15 april 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: iets betere lichamelijke verzorging Niet prettig door een man op oudere leeftijd als vrouw zijnde te worden gedoucht of gewassen. Gaat goed: Open staan voor je klachten en behoorlijk...

Dank voor uw reactie. U kunt ook altijd uw wensen ten aanzien van de verzorging met uw contactverzorgende of wijkverpleegkundige...
7.0
15 april 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: weet niet. Gaat goed: alles is goed voor mij

Hartelijk dank voor uw (mooie) waardering. Wij stellen dat zeer op prijs en geven uw bevindingen dan ook graag door aan de...
8.7
15 april 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De juiste tijd van komen en voldoende aandacht

15 april 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: geen idee. Gaat goed: De passie waarmee ze hun werk doen

Dank u wel voor uw positieve waardering. We zullen dit delen met de medewerkers in de wijkteams.
8.7
15 april 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: is goed. Gaat goed: kan altijd beter.

8.2
15 april 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: de zorgverlening voldoet aan alle wensen. het is heel vakkundig zo. Gaat goed: dat de zorgvelenrs altijd vriendelijk en betrouwbaar zijn

9.4
15 april 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Niets alles is perfect!! Gaat goed: Over alles wat zij doen. De zorg- De aandacht De gesprekken- De wijze raad- de gezelligheid

15 april 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: prettige samenwerking is goed

7.2
15 april 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Ze komen mensen te kort. Gaat goed: Als je ziek bend, nemen ze wel extra meer tijd en zorg voor de patient, anders gaat het vlug heb ik wel begrip voor

8.8
15 april 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ze zijn heel vriendelijk en helpen graag

9.7
15 april 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: is prima. Gaat goed: over de hulp

9.4
15 april 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Ik kon het verschil qua niveau goed merken Dit heeft te maken met inzicht. Gelukkig kon ik goed aangeven hoe ik het wilde. Gaat goed: Super tevreden. Ik heb ook iemand gehad. Ze was met de...

Dank voor uw complimenten. Goed te horen dat u wel kunt aangeven wat de wensen zijn, jammer dat u verschil in niveau ziet. U kunt...
7.4

15 april 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: aandacht bescherming verpleegkundige (vooral nu!!). Gaat goed: aandacht voor mijn problemen. zorgen dat ik niets vergeet! enz zeer tevreden!

8.2
15 april 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Het aankijken bij dove mensen, die verstaan dan beter. Gaat goed: wassen en douchen

15 april 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Ik ben te vrede. Gaat goed: we kunnen goed met elkaar over weg.

7.4
15 april 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de manier van aandacht, en zeer tevreden over de persoonlijke verzorging

9.9