Wilgaerden Wijkzorg Herfstzon

Wijkverpleging

Romeinstraat 41 1601 AZ Enkhuizen
Deze locatie is onderdeel van Wilgaerden

93 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
19 januari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De aandacht, eigenlijk alles. Kan beter: N.v.t

7.4
16 januari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: TOPPIE!!!! De heer is erg tevreden. Kan beter: De heer zou het niet weten, is erg tevreden zoals het nu gaat.

8.7
6 januari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mevr. Is erg tevreden dat wij haar steunkous/schoen aan doen. Kan beter: Mevr zou niks weten

27 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mevr. Vind ons heel goed. We zijn vriendelijk, nooit chaggarijnig . Mevr. Is gewoon tevreden. Ze wil ons ook niet missen. Kan beter: Mevr. Weet niks. Mevr is zeer tevreden met de zorg die...

8.2
23 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben over het algemeen zeer tevreden Kan beter: Het liefst heb ik de oudere medewerkers . Die kennen mij het het beste en weten goed hoe ik behandeld went te worden

23 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Hou zij met mij omgaan Kan beter: Ik weet het niet

7.7
4 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Hoe de zorgverleners met mevr.omgaan; dat vindt mevr.zeer prettig Kan beter: Dat zou mevr.niet weten

8.3
4 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Als mevr. belt of iets vraagt dan wordt daar op gereageerd. Kan beter: Mevr.geeft aan daar niet op te letten.

2 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mevr vind het zeer prettig dat wij alles qua medicatie in de gaten houden. Kan beter: De huishouding zou wel wat beter kunnen.

2 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De gezelligheid die elke zorgmoment met zich mee brengt. Kan beter: Mvr. Weet niet wat er beter moet. Mevr, is erg tevreden. Minder papierwerk

8.8
4 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Geen aanmerkingen en is best tevreden. Kan beter: Nee, heeft geen kritiek

4 november 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: dat de ruimte wordt gegeven aan mij, zoals ik hier wonen wilt en behandeld wilt worden. Kan beter: nvt

16 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: vriendelijkheid, aardig, behulpzaam, vragen of er meer gedaan kan worden, luisterend oor bieden. Kan beter: Voor mezelf ben ik een tevreden mens met de zorg.

9.9
6 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Alles gaat naar wens. Mw vindt het fijn om even haar ei kwijt te kunnen en we zorgen goed voor haar man.

8.6
3 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Zeer te vrede. Kan beter: N.v.t

9.9
14 september 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De gegeven aandacht en de positieve werkwijze. Kan beter: Ik zou het niet weten.

9.4
2 september 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De zorg en vooral het praatje en de aandacht Kan beter: Nvt

9.2
23 augustus 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ze komen vlot en doen wat ze beloven. Kan beter: Mw. zou graag willen dat er altijd iemand op de zusterpost is.

8.1
22 augustus 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dhr. Is gewoon tevreden. Kan beter: Dhr. zou graag zien dat het personeel in eigen kleding loopt, vindt het maar saai dat hij altijd blauw wit of groen wit ziet.

6.9
21 augustus 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mw. kijkt ernaar uit om ons te zien Kan beter: N.v.t.

8.2

Filters