Wittenbergzorg, afdeling Wijkverpleging

Wijkverpleging

Bernhardstraat 4 4175 EE Haaften
Deze locatie is onderdeel van Wittenbergzorg

Waardering van Wittenbergzorg, afdeling Wijkverpleging - Haaften op 2 januari 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De afspraken verlopen uitstekend. Als er iets is, dan zijn ze er. Ik was een keer ziek en toen heb ik ze gebeld. Er kwam toen een verzorgende langs. Zij heeft mij geholpen met opruimen, douchen, een pyjama bij mij aangetrokken en fijn in bed gestopt. Ik vond dat geweldig. Ik heb nog wel weinig hulp nodig. Ze helpen mij met met het aan- en uittrekken van steunkousen en één keer in de week met douchen. Ik vind het wel prettig dat ze elke dag langskomen. Sommige verzorgenden vragen ook altijd even hoe het gaat en of ik lekker heb geslapen. Als ik verkouden ben, dan rapporteren ze dat. Ze gaan heel goed met mij om. Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ze mopperen nooit en zijn heel erg lief. Als ik een keer wil uitslapen dan trekken ze mijn kousen aan terwijl ik in bed lig. Ze vragen ook altijd of ze gelegen komen. Ik vind het wisselen van de verzorgenden weleens een beetje vervelend. Vooral als er hele jonge meisjes langskomen. Zij moeten het ook leren, maar ik vind de oudere verzorgenden toch prettiger.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wittenbergzorg, afdeling Wijkverpleging? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.