Wondzorg Arnhem e.o.

Wijkverpleging

Marga Klompélaan 6 6836 BH Arnhem

366 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
24 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden over de zorg en vak inhoudelijke kennis van medewerkers.

23 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Deskundig, en fijne medewerkers!

8.9
21 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik kreeg de juiste zorg die ik ook nodig had, medewerkers zijn uitstekend en zijn zeer professioneel en de afspraken werden nagekomen en de communicatie was uitstekend. Top organisatie.

13 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben ontevreden, omdat Wondzorg Arnhem de zorg, zoals ik de nodig had niet kon leveren, maar mij wel als cliënt geaccepteerd heeft. Ik kreeg iedere keer een andere wondverpleegkundige, waardoor...

4.5
26 april 2022 - Geplaatst door de redactie

UIstekende verzorging en altijd op tijd met alle aandacht

9.6
12 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Top deskundigheid en vakmensen. Ben uitstekend geholpen Blij dat zie iets bestaat in Nederland

8.4
3 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Er werd kundige hulp geboden Er waren vele verschillende medewerkers die allen hun werk met kundigheid deden

8.1
30 december 2021 - Geplaatst door de redactie

zeer goede verzorging,en altijd een luisterend oor,dankzij deze verzorging heb ik mijn teen kunnen behouden

21 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Ben zeer tevreden met het zorg team.ze zijn zorgzaam en vriendelijk. En door constante bijscholing zeer vakkundig. Ook de mensen op kantoor zijn vriendelijk en behulpzaam en goed bereikbaar. Het is...

21 december 2021 - Geplaatst door de redactie

De zorg is uitstekend. Alleen de inplanning en het daadwerkelijke moment van bezoek verschillen wel eens. Dat is lastig Zeer kundige en vriendelijke zorgverleners

9.7
30 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Wondzorg Arnhem , heeft veel verbetering gebracht , door toedoen van hun geweldige verbandmiddelen en aandacht , is de wond bij mij helemaal dicht gegaan naar 7 Jaar, super lieve wond verzorgsters ,...

11 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: Niets, ik ben heel tevreden. Gaat goed: Ik vond het heel fijn dat de gesprekken op een gelijkwaardig niveau verliepen.

11 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: Wanneer ik een afspraak wilde verzetten kwam dit niet door in de planning. Gaat goed: Ik ben over de zorg, aandacht, professionaliteit, deskundigheid.

8.7
10 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: Betere communicatie. Gaat goed: De kennis van de wondverpleegkundigen.

6.9
10 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: Ik vond het allemaal goed. het ging prima. Bij vraag 42: kon er niet op uit i.v.m. corona. Gaat goed: Over alles, ze deden erg hun best.

10 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: ik zou het gezellig vinden als ze eens koffie bleven drinken. Gaat goed: hoe de verzorgen plaats vindt tevreden

8.6
10 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: de groep van medewerkers werd te groot, waardoor de communicatie slechter verliep, en niet goed geïnformeerd werden, was erg rommelig, dat kwam af en toe voor. Diverse verbandmiddelen uit...

7.6

Kan beter: Niets. Gaat goed: Ik ben over alles heel erg tevreden

8.9
10 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: geen. Gaat goed: heel tevreden over gang van zaken

8.4
10 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: Als je langer cliënt bent is het fijner een kleiner team van vaste verpleegkundigen. 5 a 6 zou prettig zijn. Gaat goed: Iedereen werkt vakkundig

8.3