Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Anna Paulowna - Breezand, locatie Breezand

Wijkverpleging

Pastoor Verhoeffpark 10 A 1764 GM Breezand
088-6194920
Deze locatie is onderdeel van Woonzorggroep Samen, sector Thuiszorg

Waardering van Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Anna Paulowna - Breezand, locatie Breezand - Breezand op 6 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de man - overig

Ze zijn prima voor mij, heel lief. Ik merk tijdens het praten dat ze verstand van zaken hebben bijvoorbeeld over mijn medicijnen. Als er wat anders met mij is dan praten we erover met elkaar. We overleggen ook de manier waarop zorg wordt verleent bijvoorbeeld met mijn rug, die moest ingesmeerd worden en nu hebben de zorg en ik besloten om te stoppen met smeren om te kijken of de jeuk terug komt. Ik krijg een groep medewerkers die rouleren, ik herken ze allemaal wel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Anna Paulowna - Breezand, locatie Breezand? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.