Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Schagen

Wijkverpleging

Buiskoolstraat 2 1741 EJ Schagen
088-6194747
Deze locatie is onderdeel van Woonzorggroep Samen, sector Thuiszorg

Waardering van Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Schagen - Schagen op 6 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

In het begin was het even wennen, maar ik ben nu erg tevreden. Alles gaat naar wens. Alles is bespreekbaar. Zowel met oude als de jongere medewerkers kan ik goed opschieten. De jongere moeten meer ervaring opdoen maar dat is logisch. De oudere zijn wat bedrevener. De medewerkers kunnen mij goed verzorgen. Het is altijd gezellig en het is een leuk contact. Ze smeren keurig de benen in en ze doen goed hun best. De oudere medewerkers zijn erg alert en ze schrijven alles in het boek. Het zijn keurige vrouwen en ze luisteren serieus naar mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Schagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.