WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg

Wijkverpleging

Gravin Juliana van Stolberglaan 1 2263 AA Leidschendam
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg - Leidschendam op 16 januari 2020 Interview

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Er komen nieuwe medewerkers die zich niet voorstellen. Ik weet dan niet wie ik voor mij heb. Ik zou graag willen weten wie ik in huis heb. Ze komen nooit vroeg. Het is zo rond de klok van tien. Als ik vroeg met de taxi weg moet, dan geef ik dat altijd van tevoren aan. Ik heb al een paar keer gehad dat de medewerkers te laat waren en de taxi al op mij stond te wachten. Ik vind dat niet leuk, want ik zit dan op hete kolen. De chauffeur en de andere reizigers moeten dan op mij wachten, terwijl de thuiszorg mij snel aankleed. Ze moeten op tijd komen. Ze komen om half acht bij een andere cliënt hier in het gebouw. Ik geef aan dat ze daarna wel bij kunnen komen, maar dat kan niet. Ze komen dan pas rond tienen. Als ik mannelijke medewerkers krijgt, voel ik mij niet zo op mijn gemak. De mannelijk medewerkers maken een praatje met mij, waardoor ik mij op mijn gemak ga voelen. Ze zijn niet onaardig. Sommige medewerkers doen mij pijn tijdens het aantrekken van de kousen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.