Zorgcentra Meerlanden, Wijkzorg 't Kloosterhof

Wijkverpleging

uit 23 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Zorgcentra Meerlanden, Wijkzorg 't Kloosterhof - Aalsmeer op 8 april 2021

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Wondverzorging

Ik heb de wijkzorg zelf benaderd of zij wondzorg konden verlenen. Daarna werd een tijd voor twee maal per dag zorg afgesproken, waar ik ook mijn wensen kon aangeven. De tijden kwamen voor beide partijen goed uit. Ondanks dat ik meerdere zorgverleners kreeg, merkte ik dat ze goed op de hoogte waren van mijn situatie en welke zorg zij mij moesten bieden. Er werd goed gerapporteerd, en er werd meegedacht over verder beloop van de wondzorg. Gelukkig ging de wondzorg voorspoedig en had ik niet lang hulp nodig. Maar mocht het weer nodig zijn, dan vraag ik weer hulp van wijkzorg Kloosterhof.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentra Meerlanden, Wijkzorg 't Kloosterhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.