Zorgfix Thuiszorg Almere

Waardering van Zorgfix Thuiszorg Almere - Almere op 24 juli 2017

Herkennen veranderingen

Vast team

Urineweginfecties

Het contact met Zorgfix ervaar ik als bijzonder! Zij bieden mij de juiste hulp (ondersteunen mij, liefdevol bij het douchen, in verband met krachtverlies door het ouder worden en door mijn handicap!). Zij komen op een tijdstip waarop het mij het beste uitkomt en zijn altijd op tijd! Ze zijn belangstellend en zeer behulpzaam! Proberen samen een oplossing te vinden, als ik op de afgesproken tijd opeens niet kan! Eigenlijk verdienen ze een tien, maar ze staan open vóór nog betere zorg!

Reactie van/namens Wijkverpleging Zorgfix Thuiszorg Almere - Almere

Beste heer/mevrouw,

Fijn om te horen dat de zorg u bevalt. U heeft helemaal gelijk, het kan altijd nóg beter (en daar gaan we ook voor) ;)

Met vriendelijke groet,
Het Zorgfix team

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgfix Thuiszorg Almere? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.