Zorggroep Charim Thuiszorg regio Veenendaal

Wijkverpleging

Prins Bernhardlaan 116 3905 JD Veenendaal
0318-519176
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Charim

Waardering van Zorggroep Charim Thuiszorg regio Veenendaal - Veenendaal op 18 januari 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ik vind dat de verzorgenden mijn tante veel aandacht geven en dat ze goed op haar letten. Ik vind dat ze zeer nauwkeurig inspringen op veranderingen in haar gezondheid. Toen het wat minder met haar ging, hebben ze extra zorg voor haar aangevraagd. Mijn tante is dementerend, hierdoor vergat ze vaak te eten. De verzorgenden komen nu dagelijks haar eten klaarmaken. Dat geeft mij een goed gevoel. Er is een vast team die mijn tante komt helpen. Dat vindt ze prettig en dat geeft haar rust. Als er een keer een invalkracht is, maakt dat haar wat onrustig. Ze komen drie keer per dag langs voor haar medicijnen en om haar eten te bereiden. Als mijn tante zich een keer niet lekker voelt, komen ze extra langs. Dat vind ik prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim Thuiszorg regio Veenendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.