Zorggroep Meander, Thuiszorg Veendam

Wijkverpleging

Schaepmanstraat 23 9645 HC Veendam
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Meander Thuiszorg Oost-Groningen

Waardering van Zorggroep Meander, Thuiszorg Veendam - Veendam op 15 december 2017

Herkennen veranderingen

Vast team

Allereerst: de korte instructie is zeer slecht uitgevoerd. Punt 1 is lastig te vinden: zorgkaart Nederlandbovenste zoeken: geen reactiezoek alle organisaties ???zorgaanbieder overig ?? zoek alle plaatsen Veendam thuiszorg   thuiszorg Meander. Mijn vrouw wordt 1x per week gedoucht of als ze dat zelf liever wil gewassen. Meestal komt er elke week een andere zuster. Ze moet vaak behandeld worden voor smetplekken ed. In de week doe ik dat, waarom mogen de zusters dat niet doen, als mijn vrouw toch al uitgekleed is en de zusters er ook meer verstand van hebben als een leek. Verder zeer goede ervaringen met  alles

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Meander, Thuiszorg Veendam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.