Ik had een gebroken elleboog en kon dus heel weinig. De dames van Zorgplein kwamen een paar keer in de week om mij te wassen, douchen en te helpen met aankleden. Zij waren zorgzaam, vriendelijk en...
Hele vriendelijke dames die mij als client erg op me gemak stellen. Natuurlijk komen ze wel nes wat later maar dat kan ook niet anders met auto rijden of fietsen. Die dames zijn ook druk en daar heb...
Wat kan beter: Geen op of aanmerkingen. ; Ik ben tevreden over: Er wordt altijd rekening gehouden met mijn wensen tijdens de zorg. Daar ben ik erg bljj mee.
Wat kan beter: Ik weet het niet; Ik ben tevreden over: Ik ben blij met hoe ik word verzorgd met aandacht ook dat er geen haast is als ik word geholpen en dat ik genoeg tijd krijg van ze.
Wat kan beter: Ik ben tevreden over de zorgverlening; Ik ben tevreden over: Ik ben tevreden over de medewerkers die met geduld omgaan met mijn wensen en beperkingen.
Wat kan beter: Niks op aan te merken; Ik ben tevreden over: Ik ben tevreden over de mederwerkers. Die weten wat ze doen en ze zijn erg beleefd naar mij toe.
Wat kan beter: Ik heb momenteel een paar verschillende zorgverleners die over de vloer komen. Ik zou graag willen dat het wat beperkter is.; Ik ben tevreden over: De zorgverleners die mij helpen...
Wat kan beter: Ik kan momenteel niks bedenken waar ik mee zit.; Ik ben tevreden over: Ik ben tevreden over de kwaliteit van de zorg ik word met liefde verzorgd en dat voel ik. Het is ook niet...
Wat kan beter: Niet per se beter, maar ik zou het fijner vinden als ik een zorgverlener had. Ik heb een paar vaste, maar een zou me fijner lijker.; Ik ben tevreden over: Ik ben tevreden over de...
Ik ben tevreden over: Hoe er met me wordt omgegaan tijdens de zorg en hoe het me zo gemakkelijk mogelijk wordt gemaakt de zorgverleners doen erg hun best en ik kan alleen maar dankbaar zijn daarvoor.
Wat kan beter: Minder zorgverleners. Dat zorgt voor een persoonlijkere band met bijvoorbeeld 1 zorgverlener; Ik ben tevreden over: Ik ben tevreden met de deskundigheid en ik heb vertrouwen in de...
Wat kan beter: 15-30 min van te voren bellen voordat er aan de huisbel gebeld word. (Moeder 97 heeft meer tijd nodig om te openen, raakt anders buiten adem.; Ik ben tevreden over: Vriendelijkheid,...