ZorgSaam Thuiszorg, wijkteam Axel Noord

Wijkverpleging

De Ruyterstraat 5 4571 BW Axel
Deze locatie is onderdeel van ZorgSaam Thuiszorg

Waardering van ZorgSaam Thuiszorg, wijkteam Axel Noord - Axel op 20 april 2021 Geverifieerd

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Het zorgteam bestaat uit ongeveer vijf vaste verzorgenden. Ze komen mijn tante twee keer per dag helpen. Ze helpen haar met douchen, ze geven haar medicatie en druppelen haar ogen. Ik vind het fijn dat mijn tante de hulp toelaat en dat ze haar zo goed verzorgen. Een keer in de maand wordt ze door de verzorgenden gewogen. Ik vind dat ze goed op haar gewicht letten. De verzorgenden houden de voorraad van mijn tante haar medicatie ook goed in de gaten. Als het nodig is, dan bestellen ze nieuwe medicijnen. Ze maken altijd een gezellig praatje met mijn tante. Soms gaan ze zelfs even met haar dansen. Dat vindt ze leuk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Thuiszorg, wijkteam Axel Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.