ZorgSaam Thuiszorg, wijkteam De Veste

Wijkverpleging

Oostelijk Bolwerk 22 4531 GV Terneuzen
Deze locatie is onderdeel van ZorgSaam Thuiszorg

Waardering van ZorgSaam Thuiszorg, wijkteam De Veste - Terneuzen op 10 juli 2021

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Afspraken worden niet nagekomen. Kwaliteit huishoudhulpen ver onder de maat. Vechten om eigen regie in handen te houden. Vanuit de organisatie geen interesse naar goed verloop hulp. Contactpersonen nauwelijks bereikbaar. Niemand weet wie wat doet. Er wordt niet geluisterd naar de klant. ZorgSaam Thuiszorg is niet aan te raden.

Reactie van/namens Wijkverpleging ZorgSaam Thuiszorg, wijkteam De Veste - Terneuzen

Beste heer/mevrouw,

We lezen dat onze zorg- en/of dienstverlening niet naar wens is (gegaan). Dat vinden we erg spijtig. We gaan daarom graag met u in gesprek.

Als u er voor open staat, wilt u dan uw contactgegevens sturen naar onze klachtenfunctionaris op klachten@zzv.nl of bellen naar tel: 0115-688448. U kunt dan aangeven dat het gaat om een beoordeling op Zorgkaart Nederland. We horen graag van u.

Team Marketing & Communicatie
ZorgSaam Zorggroep Zeeuws-Vlaanderen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Thuiszorg, wijkteam De Veste? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.