ZuidZorg Thuiszorg Kronehoef

Wijkverpleging

uit 159 waarderingen

Waardering van ZuidZorg Thuiszorg Kronehoef - Eindhoven op 14 september 2021 Geverifieerd

Deze waardering is tot stand gekomen in een gesprek tussen een cliënt en een medewerker van deze organisatie. Dit kan invloed hebben op de inhoud van deze waardering.

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Gaat goed: Ik zie veel dezelfde gezichten. De medewerkers van ZuidZorg komen eigenlijk altijd netjes op tijd en ze houden rekening met mijn wensen. Ook is er vaak ruimte voor een praatje of iets extra’s. Kan beter: Echte verbeterpunten heb ik niet. Maar soms mogen de zorgverleners wat attenter zijn, bijvoorbeeld mijn rollator even terugzetten als ze die hebben verplaatst. Van die kleine dingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidZorg Thuiszorg Kronehoef? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.