Cordaan, Woonlocatie De Werf

Wonen voor mensen met een beperking

Klinkerweg 75 1033 PK Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Cordaan, sector Verstandelijk gehandicaptenzorg

Waardering van Cordaan, Woonlocatie De Werf - Amsterdam op 5 december 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Het is een leuke groep, de begeleiders en de jongens, en dat vind ik belangrijk. De dingen gaan in goed overleg en er wordt nagedacht over zijn behoeftes. Er is wel te veel verloop. De oude begeleiders weten veel maar de nieuwe moeten elke keer worden ingewerkt en weten dan nog niet genoeg. De nieuwsbrief van De Werf die we eens per maand krijgen is fijn, hierin staan ook activiteiten die gepland staan. Veranderingen in gedrag zien de begeleiders goed, rondom gezondheid zie ik het soms eerder. Als ik het dan doorgeef pakken ze het wel goed op. Het is fijn dat de dagbesteding op hetzelfde terrein is. Ik vind de kamers wel klein en mis een eigen badkamer voor de jongens.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonlocatie De Werf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.