De Kroon Zorg, locatie De Hoofdstraat

Wonen voor mensen met een beperking

Hoofdstraat 67 A 6673 BC Andelst
Deze locatie is onderdeel van De Kroon Zorg

Waardering van De Kroon Zorg, locatie De Hoofdstraat - Andelst op 3 mei 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Ik woon hier hartstikke goed. De begeleiders en bewoners zijn erg gezellig. Ik heb hier mijn eigen slaapkamer en we delen de badkamer en keuken. Elke avond eten we samen met elkaar. Als ik wat heb dan kan ik altijd naar de begeleiders lopen en luisteren ze goed naar mij. De begeleiders kijken goed hoe het gaat met mij. De manier hoe ik thuis kom weten ze al hoe ik me voel. Dat vind ik wel fijn. We hebben hier huisregels waar we ons aan moeten houden. Ik kan mijn eigen wensen vertellen en samen met de begeleiding kijk ik dan wat de mogelijkheden zijn. Er zijn best veel wisselingen in het team, maar dat vind ik niet erg. De begeleiders geven de informatie op tijd door aan ons.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Kroon Zorg, locatie De Hoofdstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.