Driestroom, Driestroomhuis Met Elkaar

Wonen voor mensen met een beperking

Abdijstraat 41 5473 AC Heeswijk-Dinther
Deze locatie is onderdeel van Driestroom

Waardering van Driestroom, Driestroomhuis Met Elkaar - Heeswijk-Dinther op 26 maart 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Het team is al een jaar vast, er zijn geen wisselingen geweest. Het overleg tussen de persoonlijk begeleider en de anderen is top. Iedereen weet van elkaar wat er zich af heeft gespeeld, dat staat in het systeem en daar kan de volgende dan mee verder. Als begeleiders iets niet weten in het kader van de deskundigheid, dan vragen ze extra informatie of deskundigheid van buiten op. De begeleiding past perfect. Ik ben heel enthousiast. De problemen die mijn familielid heeft en de manier waarop het team ermee omgaat zijn hetzelfde als ik het zou doen. We zitten echt op één lijn. Over en weer checken wij wel eens bij elkaar of iets opgemerkt is. Soms heeft de begeleiding dat nog niet opgemerkt en soms heb ik zelf iets nog niet opgemerkt. De begeleiding heeft veel geduld en ze proberen altijd tijd vrij te maken als dat nodig is. In principe is de informatievoorziening voldoende, bij belangrijke dingen krijg ik direct informatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Driestroom, Driestroomhuis Met Elkaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.