Driestroom, Driestroomhuis Met Elkaar

Wonen voor mensen met een beperking

Abdijstraat 41 5473 AC Heeswijk-Dinther
Deze locatie is onderdeel van Driestroom

Waardering van Driestroom, Driestroomhuis Met Elkaar - Heeswijk-Dinther op 1 april 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Mijn familielid heeft het erg naar de zin. De afspraken lopen eigenlijk altijd goed. Eenmalig ging er iets mis in de communicatie over de afspraken, maar dat is wel adequaat opgepakt. Ik merk wel wat verschil in de deskundigheid van de medewerkers. Je merkt dat alles nog startend is, omdat de locatie een jaar geleden gestart is. Omdat het nieuw is, is het voor iedereen wennen. Het is fijn dat er mensen zijn met veel ervaring, waardoor dingen goed opgepakt zijn. Er komen geen hele grote problemen voor. Zeker de persoonlijk begeleider is alert en luistert goed; het team komt met ideeën en pakken de ondersteuningsvraag op de juiste manier voor ons familielid op. Familieleden zijn verenigd in een vereniging om extra middelen en activiteiten te organiseren. Informatie krijgen we veel via ons familielid zelf of als nodig via de persoonlijk begeleider. Er worden ook dingen georganiseerd, zoals een inhoudelijke avond over samenwerking in de driehoek, een barbecue of een bezoek aan de Efteling. Het zorgechtpaar is de constante factor in de begeleiding. Dat is toch anders dan dat je alleen met een team werkt. Zij zorgen bijvoorbeeld dat de 24-uurs zorg er is. De locatie is heel nieuw, er zijn wat bouwtechnische punten die beter hadden gekund, met name het geluid. Het geluid klinkt heel hol in de gang. Dat is opgepakt ter verbetering. Ook de temperatuur in de zomer was een aandachtspunt afgelopen jaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Driestroom, Driestroomhuis Met Elkaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.