Driestroom, locatie Hillekensacker

Wonen voor mensen met een beperking

Hillekensacker 21-18 6546 LD Nijmegen
Deze locatie is onderdeel van Driestroom

Waardering van Driestroom, locatie Hillekensacker - Nijmegen op 28 januari 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Er worden afspraken met mij gemaakt, maar soms kan er wel beter overlegt worden vind ik. Het nakomen van afspraken doet de ene begeleider beter dan de ander, dit onderwerp kan wel verbeterd worden. Een paar begeleiders zou ik wel een 10 willen geven en anderen een veel lager cijfer en om die reden wordt het een 6. Ik ben tevreden over de informatie die ik krijg van de begeleiding en ik vind dit ook belangrijk. Ik heb nu een paar andere begeleiders en moet af en toe nog wennen. Ik hou niet van veranderingen. Ik vind het belangrijk dat ik serieus genomen wordt en dat doen de begeleiders ook. De woning is goed en de buurt is rustig, ik voel ik voel me veilig hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Driestroom, locatie Hillekensacker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.