Driestroom, locatie Hillekensacker

Wonen voor mensen met een beperking

Hillekensacker 21-18 6546 LD Nijmegen
Deze locatie is onderdeel van Driestroom

Waardering van Driestroom, locatie Hillekensacker - Nijmegen op 28 januari 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Er worden gezamenlijk goede afspraken gemaakt en de begeleiding komt de afspraken meestal goed na. Soms hebben begeleiders het druk en moet ik wachten voordat ze komen. Als er iets is kan ik de begeleiding altijd bellen. Ik wordt serieus genomen door de begeleiding en als ik wensen heb, dan bespreek ik deze en helpen ze mij. Er zijn af en toe wisselingen in het team, dat vind ik niet fijn. Ik hou niet van veranderingen en moet dan weer wennen aan nieuwe begeleiders. Ik heb het wel goed naar mijn zin hier, maar de woning is oud en de begeleiding heeft het al vaker over verhuizen gehad. Het duurt wel erg lang voordat dit doorgaat. Het samen delen van de badkamer vind ik niet prettig. De buurt is ook een beetje saai voor mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Driestroom, locatie Hillekensacker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.