Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck

Wonen voor mensen met een beperking

uit 1 waardering. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck - Sliedrecht op 22 maart 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Afspraken worden gemaakt in overleg met de persoonlijk begeleider, bewoner en vertegenwoordiger. Afspraken worden goed nagekomen. Ik heb veel bewondering voor de begeleiding. Mijn familielid wordt met veel liefde, zorg en aandacht begeleid en begeleiding houdt goed rekening met de beperking. Er is veel kennis over de beperking. Als er bijzonderheden zijn worden wij geïnformeerd. Soms moet ik weleens achter iets aan bellen. Mijn familielid wordt goed in de gaten gehouden hoe het gaat. Vanwege de beperking is het soms lastig, maar begeleiding probeert het zo aangenaam mogelijk te maken. Dat wil niet zeggen dat het altijd goed gaat, vanwege het gedrag. Begeleiding doet alles dat binnen hun mogelijkheden ligt om mijn familielid de passende zorg en ondersteuning te geven. Ook humor is hierin een middel. De persoonlijk begeleiders zijn de afgelopen jaren vaste personen en dat is voor mijn familielid heel belangrijk want deze vertrouwd mijn familielid en dat biedt veiligheid, structuur en duidelijkheid. Er werkt een prettig team in een goede sfeer. Mijn familielid heeft een eigen appartement met badkamer en keuken. Ik ben erg tevreden en ben heel blij dat mijn familielid op deze locatie een thuis heeft gevonden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.