Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck

Wonen voor mensen met een beperking

Reigerlaan 76 3362 PG Sliedrecht
Deze locatie is onderdeel van Gemiva-SVG Groep
Er is 1 waardering

Waardering van Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck - Sliedrecht op 14 maart 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Als er iets aan de hand is word ik daarvan op de hoogte gesteld. Het ondersteuningsplan wordt jaarlijks doorgenomen en indien nodig aangepast. Er is veel aandacht voor gewicht en beweging. Er is goed aandacht voor persoonlijke verzorging. Ik kan goed meepraten over de ondersteuning aan mijn familielid. Ik ben ook heel blij met het jaarlijkse rapport zodat ik inzicht heb in de uitgaven van mijn familielid. Ik ben ontzettend blij dat mijn familielid op deze locatie woont en ik kan het aan iedereen aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.