Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck

Wonen voor mensen met een beperking

uit 1 waardering. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck - Sliedrecht op 14 maart 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Als er iets met mij aan de hand is kan ik daarover met begeleiding praten. Ik zou wel vaker een gesprek willen. Over het algemeen wordt er goed naar mij geluisterd, maar soms helaas niet. Ik zou het fijn vinden als vaker aan mij wordt gevraagd hoe het met mij gaat of hoe het op mijn werk was. Ik heb een lekkere loopruimte in mijn appartement.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.