Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck

Wonen voor mensen met een beperking

Reigerlaan 76 3362 PG Sliedrecht
Deze locatie is onderdeel van Gemiva-SVG Groep
Er is 1 waardering

Waardering van Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck - Sliedrecht op 12 maart 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Begeleiding houdt zich altijd keurig netjes aan de beloftes. Als het ondersteuningsplan niet meer klopt dan geef ik dat aan en dan wordt het veranderd. Ik vind de begeleiding heel bekwaam. Ik heb inzage in mijn dossier als ik dat wil. Er is ook een goede afstemming met mijn werk en dat werkt heel positief. Ik heb 1 x in de week vaste begeleiding. Als ik langer de tijd wil dan kan ik dat aangeven. Ik kan overal met begeleiding over praten. Niet dat ik altijd mijn zin krijg, maar dat kan ook niet. Ik ben echt dik tevreden en vol lof over mijn begeleiding.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.