Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck

Wonen voor mensen met een beperking

uit 1 waardering. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck - Sliedrecht op 14 maart 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

De gemaakte afspraken lopen niet altijd goed omdat begeleiding de afspraken met mij niet altijd opschrijft. Dit zou beter gaan als het wordt opgeschreven zodat andere begeleiders de afspraken ook kennen. Ik word nu goed geïnformeerd want dat heb ik aangegeven dat ik dat belangrijk vind. Ik mag lezen wat er over mij wordt geschreven. Begeleiding vraagt aan mij hoe het met mij gaat en ziet het als er iets is. Ik kan goed aangeven wat ik aan wensen heb en daar wordt ook wat mee gedaan. Ik kan altijd bellen als er iets is. De galerij zou netter en schoner mogen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.