Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck

Wonen voor mensen met een beperking

Reigerlaan 76 3362 PG Sliedrecht
Deze locatie is onderdeel van Gemiva-SVG Groep
Er is 1 waardering

Waardering van Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck - Sliedrecht op 14 maart 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Ik ben niet altijd tevreden over wat opgeschreven wordt rondom mijn afspraken. Ik ben het niet altijd eens met de afspraken die worden gemaakt. Ik wil eigenlijk eerst zien wat er opgeschreven wordt en daarna aangeven of ik het goed vind wat er staat. Ik wil graag samen met de begeleiding er uitkomen en het eens worden welke afspraken er worden gemaakt. Sommige begeleiders moeten mij nog leren begrijpen. Ik vind het belangrijk om iemand te leren begrijpen en te vertrouwen. De informatie die ik krijg van begeleiding gaat nu goed. Dat was eerst minder. Als ik mijzelf minder voel geef ik dat aan en heb ik een gesprek met mijn persoonlijk begeleider..Over sommige dingen moet ik het een paar keer hebben voordat er iets mee gedaan wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.