Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck

Wonen voor mensen met een beperking

Reigerlaan 76 3362 PG Sliedrecht
Deze locatie is onderdeel van Gemiva-SVG Groep
Er is 1 waardering

Waardering van Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck - Sliedrecht op 22 maart 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Ik ben zeer betrokken bij de afspraken voor mijn familielid. We maken samen een ondersteuningsplan. We proberen hierin ook mijn familielid inbreng te laten hebben. Het wordt haar dan in Jip en Janneke taal uitgelegd. Het ondersteuningsplan werd voorheen jaarlijks besproken. Het echte gesprek is helaas aan het overgaan van hogerhand. Als ik het er over wil hebben kan dat wel. Eerst vond ik het bewustmakender. Het zette mij eerder aan het denken. Het lijkt er op dat het een bezuiniging is waardoor het uren voor begeleiders scheelt. Ik ervaar het nog niet als negatief. Er zijn meer stagiaires tegenwoordig die ook op stillere uurtjes aanwezig zijn. Positief maar zij zijn nog niet altijd op de hoogte. De informatie die ik krijg is goed. Mijn familielid kan zelf mij niet altijd de juiste informatie geven. Dat kan ook niet gezien de beperking, maar het komt altijd wel goed. Er zou meer aandacht mogen zijn voor de conditie en beweging van mijn familielid. Mijn familielid wordt zeker serieus genomen en van tijd tot tijd worden grenzen goed aangegeven. Er zou mijn familielid meer variatie in het aanbod aangeboden mogen worden. Vanuit mijn perspectief als verwant zou er meer aandacht mogen zijn voor saamhorigheid in plaats van alles zelfstandig. Daar staat tegenover dat de bewoners het ervaren als prettig. Ik ben zeer tevreden over de locatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.