Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck

Wonen voor mensen met een beperking

uit 1 waardering. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck - Sliedrecht op 12 maart 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Ik geef zelf aan welke afspraken ik wil. Helaas wordt aan sommige afspraken die ik heb gemaakt niet gehouden. Ik heb het idee dat ik beter op de hoogte kan worden gehouden van wat er allemaal gebeurt. Ik zou het fijn vinden als begeleiding meer hun best doet om mij te leren kennen. Begeleiding komt nu alleen op de tijden dat afgesproken is. Ik zou het fijn vinden als ze ook tussendoor en voor de gezelligheid komen. Ik voel mij niet helemaal thuis hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.