Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck

Wonen voor mensen met een beperking

uit 1 waardering. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck - Sliedrecht op 14 maart 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Ik maak afspraken met mijn mentor en praat met mijn mentor over hoe ik de toekomst zie.Er is voldoende aandacht en ondersteuning voor de medische aandoening die ik heb. Als er wat is kan ik dat met mijn mentor bespreken maar als het even kan los ik het zelf op. Begeleiding heeft voldoende kennis van mijn medische aandoening. Ik krijg duidelijke informatie. Er is goed aandacht voor mijn ouder worden. Prima, maar dat moet niet te worden. Soms als het druk is dan heeft begeleiding minder tijd. Als ik een gesprek heb dan wordt er goed naar mij geluisterd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.