Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck

Wonen voor mensen met een beperking

Reigerlaan 76 3362 PG Sliedrecht
Deze locatie is onderdeel van Gemiva-SVG Groep
Er is 1 waardering

Waardering van Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck - Sliedrecht op 22 maart 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Ik maak mijn afspraken met mijn persoonlijk begeleiding en de mensen die ik vertrouw.. De afspraken die ik maak worden goed nagekomen. Als ik dingen aangeef wordt dat meestal wel nagekomen. Ik krijg de informatie soms via een omweg. Anderen mensen horen dingen soms eerder dan ik. Ik wil het snel weten als er iets gaat veranderen. Dat kan beter. Ik bespreek met mijn persoonlijk begeleider hoe het met mij gaat en dat loopt goed. Het is fijn dat er veel vaste begeleiding is. Ik vind het belangrijk om een goede band te hebben met mijn begeleiders en dat kan hier. Ik woon hier leuk in mijn appartement en heb het naar mijn zin met mijn huisgenoten. Ik vind het fijn dat hier een slaapwacht is waardoor ik mij veilig voel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.