Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck

Wonen voor mensen met een beperking

uit 1 waardering. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck - Sliedrecht op 22 maart 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Ik maak samen met mijn persoonlijk begeleider afspraken. Ik heb ook een ondersteuningsplan. Soms gaan de afspraken niet goed. Soms komt de begeleiding niet op tijd. Als ik vragen heb dan komen ze wel om mij te helpen. Begeleiding ziet goed hoe het met mij gaat en vraagt daar ook naar. Er wordt op een rustige manier met mij omgegaan.waardoor ik goed mijn dingen kan doen. Er wordt met respect met mij omgegaan. Ik kan het niet met alle begeleiding goed vinden.omdat ik mijn dingen zelfstandig wil doen en niet alle begeleiding dat snapt.. Ik voel mij hier best wel fijn. Ik ben trots dat ik de dingen zelfstandig kan doen hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gemiva-SVG Groep, Woonlocatie en Crisisopvang De Hooghe Dyck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.