Middin, locatie Soendastraat

Wonen voor mensen met een beperking

Soendastraat 15 2585 VC Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Middin

Waardering van Middin, locatie Soendastraat - Den Haag op 27 april 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Ik ben heel enthousiast over de verzorging en begeleiding van mijn broer bij Middin locatie Soendastraat. Het gebouw ligt mooi aan de rand van de stad vlakbij de Scheveningse bosjes voor een wandeling in de natuur. Het openbaar vervoer is ook vlakbij dus ben je zo in de stad. De begeleiding is lief en denkt met mijn broer en met ons mee; we hebben goed en regelmatig contact met zijn begeleider en dat stellen wij op prijs. De informatievoorziening door middel van onder andere nieuwsbrieven is prima. Mijn broer is een gemakkelijk en snel tevreden mens, blij met zijn mooie kamer en de aardige begeleiders. Eén puntje van kritiek misschien? Het is jammer dat er vaak gemopper en ruzie is onder het eten. Dat beïnvloedt de sfeer en maakt dat mensen zich in hun kamer terugtrekken. Het is niet altijd te voorkomen maar wel zonde van het gezamenlijke moment.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Middin, locatie Soendastraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.