Middin, locatie Soendastraat

Wonen voor mensen met een beperking

Soendastraat 15 2585 VC Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Middin

Waardering van Middin, locatie Soendastraat - Den Haag op 27 april 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Na de grote verbouwing van enkele jaren geleden is er veel verbeterd. De kamer van mijn zus is ruim en licht. Het team lijkt ook beter op elkaar ingespeeld en de sfeer is goed. Met name de communicatie met de begeleiding over mijn zus en de informatievoorziening in het algemeen ervaren wij als heel goed. De locatie is prettig want er is een supermarkt in de buurt en horecagelegenheden op loopafstand. De bewoners die slecht ter been zijn, zijn overigens wel afhankelijk van een betrouwbare lift want het gebouw heeft veel trappen. In het weekend zien we regelmatig onbekende gezichten in de begeleiding; dat heeft denk ik te maken met het feit dat het vaste team niet groot is en wordt aangevuld met invalkrachten. Mijn zus heeft er er prima, we zijn blij dat ze in de Soendastraat een plekje heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Middin, locatie Soendastraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.