Middin, Woonlocatie Cassiopeia

Wonen voor mensen met een beperking

Billy Holidaylaan 2 en 4 3069 XA Rotterdam
Deze locatie is onderdeel van Middin

Waardering van Middin, Woonlocatie Cassiopeia - Rotterdam op 24 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Afspraken worden in mijn ondersteuningsplan gezet, die worden niet altijd nagekomen, zoals bv als ik even mijn rust op zoek in mijn kamer word ik toch weleens gestoord. Ik heb nu een bord op mijn kamer als ik niet gestoord wil worden, na de vorige vergadering hebben we dit aangepast. De begeleiding probeert mij goed te ondersteunen, ik ben niet de makkelijkste, maar ze doen hun best. Informatie die ik krijg is prima. Ze proberen hier echt het beste uit me te halen, ze kennen me hier heel goed. Ik word hier goed ondersteunt, daar ben ik tevreden over. Als ik wensen heb, kan ik dat goed inbrengen, daar wordt goed in overlegd.Dit soort dingen bespreken we dan met elkaar in de huiskring, dat is 1 keer per 4 a 6 weken. Ik zit ook in de bewonersraad namens deze woning, dat is ook 1 keer per 4-6 weken.Ik vind gelijkwaardigheid heel belangrijk! Begeleiding is wel redelijk vast, bij ziekte komt er weleens iemand anders die ik niet ken. Er wordt goed naar me geluisterd, als je mijn gebruiksaanwijzing kent, kun je ook prima met me omgaan, humor is heel belangrijk voor me. Soms is niet gelijk tijd voor me, dan wordt er gewoon een afspraak gemaakt voor een later moment. Ik word hier wel serieus genomen. Ik heb de grootste kamer van het huis, ik voel me hier prettig en veilig. .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Middin, Woonlocatie Cassiopeia? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.