Middin, Woonlocatie Weegschaal 2

Wonen voor mensen met een beperking

Paul Desmondsingel 174 3069 RW Rotterdam
Deze locatie is onderdeel van Middin

Waardering van Middin, Woonlocatie Weegschaal 2 - Rotterdam op 24 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Afspraken zijn duidelijk en worden goed nagekomen. Ik word hier goed geholpen, ben daar heel tevreden over. In de huiskringgesprekken worden dingen besproken, als ik het niet begrijp omdat ze soms moeilijke woorden gebruiken dan vraag ik het. Als ik niet goed in mijn vel zit, dan ziet begeleiding dat en gaan we praten, daar nemen ze tijd voor. Als ik iets nieuws wil, vraag ik dan gewoon, daar wordt goed rekening mee gehouden. Er is in de begeleiding wel eens iemand die ik niet ken, dat vind ik niet leuk, want dan moet ik hun helpen met dingen uit te leggen, omdat zij deze woning niet kennen. Er wordt altijd goed naar me geluisterd, er is belangstelling voor mij als persoon. Ik woon hier hartstikke naar mijn zin, het is een hele nieuwe woning.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Middin, Woonlocatie Weegschaal 2? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.