Ouderinitiatief Goed Wonen

Wonen voor mensen met een beperking

uit 1 waardering. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Ouderinitiatief Goed Wonen - Oisterwijk op 25 juli 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Soms komt de informatie wat te laat. Dat vind ik niet fijn. Als er bijvoorbeeld iets wordt georganiseerd en dat wordt te laat gemeld, kan ik niet meer meedoen omdat ik al andere plannen heb. dat vind ik jammer. Ik vind het belangrijk dat alles op tijd wordt gecommuniceerd. Er zijn wel wat wisselingen geweest wat het personeel betreft, maar nu werkt er weer een vast team. dat vind ik fijn. Er wordt niet altijd baar ons geluisterd als we iets vertellen over wat ons dwars zit. dat is jammer. Dan komen wij met een oplossing maar daar wil het personeel dan niet naar luisteren. Ik vind dat ik een mooi appartement heb. Ik heb alles zelf uit kunnen kiezen, de meubels, maar ook de keukenkastjes, het aanrechtblad en de tegeltjes. Zo is het helemaal mijn appartement geworden. We hebben een menulijst waarop iedereen kan aangeven wat er gegeten gaat worden. Iedereen heeft een kookdag. Dan bepaal je het menu en kook je, eventueel samen met begeleiding, het eten. Als je vergeet aan te geven wat er gegeten moet worden, worden er ook geen boodschappen gehaald en is er dus geen eten. (uiteindelijk wordt er toch wel wat geregeld). Als je op jezelf woont, moet je ook voor eten zorgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ouderinitiatief Goed Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.