Ouderinitiatief Stichting Pim

Wonen voor mensen met een beperking

Bavelstraat 7 A 4849 PR Dorst

Waardering van Ouderinitiatief Stichting Pim - Dorst op 10 november 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Alle medewerkers zijn zeer deskundig. Er wordt veel aandacht besteed aan scholing van medewerkers. Wij worden als familie goed op de hoogte gehouden over de dagelijkse gang van zaken, zowel via het digitale rapportagesysteem, als via mail, app en telefoon. De lijnen zijn heel kort en dat is erg plezierig. Er wordt veel rekening gehouden met eigen wensen en ideeën van ouders. De eigen inbreng is heel belangrijk. We ervaren weinig tot geen wisselingen van personeel. Medewerkers die eenmaal bij Stichting Pim werken, willen daar graag blijven werken.Alle begeleiders kennen de bewoners en deelnemers van dagbesteding heel goed. Stichting Pim is een ouderinitiatief. Het is een hele bewuste keuze om personeel zelf in dienst te hebben omdat we daarmee als ouders/familie de regie houden. Om een zorgvorm als Stichting Pim op te zetten heb je vooral veel energie en doorzettingsvermogen nodig. Wij zijn heel blij dat het ons als ouders gelukt is om dit initiatief te realiseren voor 22 bewoners en deelnemers dagbesteding. Wij laten met elkaar zien dat passende kwalitatief goede zorg echt mogelijk is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ouderinitiatief Stichting Pim? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.