Ouderinitiatief Stichting Pim

Wonen voor mensen met een beperking

Bavelstraat 7 A 4849 PR Dorst

Waardering van Ouderinitiatief Stichting Pim - Dorst op 8 november 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

De afspraken over ons familielid worden in goed overleg gemaakt. Wij vinden het personeel heel deskundig. Er werken verschillende disciplines, sommigen hebben een medische achtergrond, anderen een agogische. Daarnaast hebben alle begeleiders extra taken. Met elkaar vormen zij een geweldig team. Er zijn weinig wisselingen, alleen toen er onlangs is uitgebreid, zijn er nieuwe medewerkers komen werken. De locatie is geweldig. Ruimtelijk, gezellig, sfeervol, oog voor detail, Wij zijn dik tevreden. Ons familielid kan het niet beter krijgen en ik kom in veel meer zorglocaties, dus ik kan het ook goed vergelijken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ouderinitiatief Stichting Pim? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.