Waardering van Ouderinitiatief Stichting Pim - Dorst op 9 november 2017 interview

De persoonlijk begeleider is vast aanspreekpunt. Er wordt goed naar ons geluisterd.Via het digitale systeem worden we helemaal op de hoogte gehouden van het wel en wee van ons familielid.Ook als er iets gebeurd, een incident, bv. vergeten van medicatie, wordt daar meteen over gecommuniceerd. Ook dan is Stichting Pim heel open en transparant. Je hebt als familie volledig de leiding hoe er wordt omgegaan met jouw familielid.Er wordt steeds aan ons gevraagd hoe wij het graag zouden willen hebben. Wij hebben ook ervaringen met andere zorgorganisaties en de passie en bevlogenheid van alle medewerkers is gewoon geweldig, in vergelijking met eerdere ervaringen. Dat kom je nergens anders tegen. Ook de woning zelf, de dagbesteding, tuin, de beesten, kamers, veiligheidssystemen...het kan m.i. allemaal niet beter. Helemaal Top.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ouderinitiatief Stichting Pim? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.