Waardering van Ouderinitiatief woongroep Maasniel - Roermond op 22 december 2017 interview

8.3

Het contact met de PB'er is uitstekend. Er is vaak even telefonisch contact of mailcontact. We zijn heel blij met deze prachtige woonvorm. Een paar jaar geleden zijn we verhuisd, we zitten op een schitterende locatie, de woonvorm is heel ruim, mooie appartementen, gezellig en sfeervol ingericht. De sfeer is goed. Ik gun alle mensen met een beperking een woonomgeving zoals bij ons. Echt een hemel op aarde. Omdat dit een ouderinitiatief is, hebben we zelf de regie in de hand. De coördinator is in dienst bij een zorgaanbieder, vanwege de achterwacht, het sparren met collega's. De overige personeelsleden zijn in dienst bij de bewoners, een uniek concept. Daardoor is er extra geld beschikbaar voor de directe zorgverlening en komt al het geld ten goede aan de bewoners zelf. Deze woonvorm staat of valt wel met een hardwerkend bestuur met ongelofelijk veel energie. Wij zijn enorm blij dat ons familielid hier mag wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ouderinitiatief woongroep Maasniel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.