Prisma, locaties begeleid wonen Dongen

Wonen voor mensen met een beperking

Taxandriaweg 12 B 5142 PA Waalwijk
Deze locatie is onderdeel van Prisma

Waardering van Prisma, locaties begeleid wonen Dongen - Waalwijk op 19 maart 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Ik ben tevreden over de woning, ik heb een goede ruimte en ik voel me veilig in het gebouw. Ik heb een goed contact met de andere bewoners.Ik heb een vaste begeleider en als die er niet is dan weet de andere begeleider ook heel goed hoe het moet. Als ik iets graag wil dan mag ik het proberen, dat is fijn. De meeste begeleiders weten hoe het met mij is en praten met mij als er iets aan de hand is. Ze luisteren dan goed naar mij of vragen hoe het met mij gaat. Als er afspraken zijn gemaakt dan houden de begeleiders zich aan de afspraak. Soms komt de nieuwe informatie te laat, dit vind ik dan niet zo fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Prisma, locaties begeleid wonen Dongen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.