Prisma, locaties begeleid wonen Dongen

Wonen voor mensen met een beperking

Taxandriaweg 12 B 5142 PA Waalwijk
Deze locatie is onderdeel van Prisma

Waardering van Prisma, locaties begeleid wonen Dongen - Waalwijk op 19 maart 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Ik woon prima, heb geen klagen. Het is groot genoeg voor een persoon. Met de meeste bewoners heb ik goed contact. De laatste jaren is het personeel veel gewisseld, dit is erg lastig voor mij. Het begint nu weer wat stabieler te worden. De begeleiders zijn sowieso deskundig en ze weten wat voor mij belangrijk is. Veranderingen bij mij worden gezien en de begeleiders luisteren dan en praten dan met mij, er is veel belangstelling. Ik mag meepraten over afspraken die gemaakt worden, de begeleiders houden zich aan de afspraak en als dit niet lukt dan hoor ik het. We krijgen wel informatie van de begeleiding maar meestal achteraf. Dan heb je er niet zo veel meer aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Prisma, locaties begeleid wonen Dongen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.