Waardering van Siloah, Woonlocatie De Burcht - Rijssen op 25 januari 2019 interview

7.6

De afspraken worden vaak gemaakt via internet, hier mag ik als verwant in meebepalen. De begeleiders zijn wel deskundig genoeg, maar ze springen niet altijd op alles in. Dit komt meer door wisselend personeel. Ik krijg voldoende informatie over mijn verwant, als ze bijvoorbeeld naar een arts moet en het begeleiders plan. Het is per begeleiding wisselend of ze veranderingen herkennen, maar over het algemeen is het wel goed. Soms zou mijn verwant wel iets meer ondersteuning moeten krijgen. Als mijn verwant wensen heeft, wordt hier rekening mee gehouden. Er zijn veel vaste begeleiders, maar het zijn er veel verschillend. Dan is er veel roulering, dat is lastig. Informatie wordt dan wel doorgegeven, maar wel via via. De begeleiders luisteren goed naar mijn verwant. De woonlocatie is prima, er is voldoende ruimte.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Siloah, Woonlocatie De Burcht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.